EN TURBLOGGER

Fra arkivet: 30. November, 2017

Hei, 

Nå har jeg altså vært en blogger i litt under ett år, og har valgt å flytte bloggen min over til blogg.no. Dette blir både spennende og skummelt, men det er også en god start på høsten som kommer. Jeg sitter inne med masse motivasjon, tanker og drømmer som jeg må få til live, og det tenker jeg å dele med dere gjennom denne bloggen.

De som har fulgt med på min tidligere blogg eller som følger meg på Instagram, kjenner jo til meg og mitt liv. Men til dere som ikke gjør det, så kan jeg dele en kort oppsummering om hvem jeg er og hva jeg driver med.

Jeg er en jente født i 1995. Opprinnelig er jeg født og oppvokst i Bærum, men sommeren 2017 flyttet jeg opp til Evenstad i Østerdalen sammen med min samboer, Augustus, og våre to polarhunder, Sarek (Grønlandshund) og Stumpen (Alaska Husky). 

Jeg fant tidlig ut at å drive med friluftsliv gir meg en spesiell form for glede og følelse som jeg ikke får av noe annet. Tidlig ble jeg krøket i pulken bak våre tre grønlandshunder på hytta i Valdres, og siden den gang har hunder friluftsliv vært en stor del av meg.

Jeg er en stolt bærer av etternavnet Sverdrup, og er i slekt med en av våre store polarhelter, Otto Sverdrup. En mann som er ti ganger tøffere enn meg, men som jeg ser på som en enorm inspirasjon. 

Høyere utdanning har jeg enda ikke begynt med, da det er alt for mye jeg vil utforske først. Jeg er en jente litt utenom det vanlige, og prøver å satse fullt og helt på å leve av det jeg elsker aller mest – friluftsliv.

Jeg eksponerer allerede meg selv mye på Instagram, men mange av mine følgere får aldri sjansen til å bli ordentlig kjent med meg. Jeg er jo mer enn bare en haug av bilder, og det å blogge er en perfekt måte for meg å kunne dele mine turopplevelser, turtips, følelser og tanker med dere på. I tillegg er det enklere med toveis-kommunikasjon.
I tillegg vil jeg kanskje få sjansen til å kunne inspirere noen av dere til å besøke steder dere ikke har vært på før, eller følge nye stier framfor å velge den “samme gamle”. 

I hovedsak handler bloggen om mitt liv. Jeg driver med friluftsliv på heltid, og har på ingen måte planer om å slutte. Tvert imot, nå har jeg kastet meg ut i det, og mange drømmer står i kø for å realiseres.  

Mitt friluftsliv er bredt. Jeg driver både med jakt, fiske og friluftsliv. 
Gjennom denne bloggen får du følge meg på mine turer, store som små. 

Jeg håper du blir inspirert til å dra mer ut på tur, om det er i nærområdet eller langt vekk. Kanskje du til og med ønsker å gå i noen av mine stier som jeg tråkker på veien mot mine store friluftlivsdrømmer?

Hvis du ønsker å se mer av meg, kan du følge meg på Instagram: @linevsverdrup

Håper du vil følge med! God lesing!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg